Velkommen som konfirmant!

Vi ønsker alle 9. klassinger velkommen til et unikt konfirmantår med undervisning fra Bibelen, spennende turer, leire, aktiviteter og nye venner!
Vi samarbeider med Birkeland, Grimstad og Randesund Frikirke om konfirmantsamlingene. I tillegg vil konfirmantene være aktive i menighetens ungdomsarbeid - FRIK.

Leder for konfirmantarbeidet vil være Rune R Daltveit (vikar ut konfirmantåret).

Hvem kan delta?

Alle som går i 9.klasse er velkommen til å være konfirmant hos oss. Det krever ikke medlemskap i Frikirken og man trenger ikke være døpt. Om noen ønsker å delta på opplegget, men konfirmere seg i en annen kirke, så er det mulig etter avtale med den aktuelle kirken. Alle samlinger er obligatoriske og må prioriteres før andre fritidsaktiviteter.

Noe du lurer på?

Ta kontakt med pastor Rune Daltveit: rune.daltveit@frikirken.no eller mob.: 97538787